Cumpără online și ridică comanda într-unul din boutique-urile noastre. Serviciul este disponibil și în weekend.
1
Metoda de livrare și livrarea bunurilor
Operatorul va decide metoda potrivită de livrare, de principiu, prin intermediul unor firme de curierat rapid.
Livrarea produselor se face oriunde și exclusiv pe teritoriul României.
Costurile de livrare sunt suportate de către Operator, indiferent de valoarea comenzii plasate.
Costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător.
2
Termen de livrare
Operatorul se obligă să expedieze Bunurile în cel mai scurt termen posibil.
Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 2 și 3 zile lucrătoare. Acest termen poate fi depășit în anumite situații, în funcție de numărul comenzilor primite de Operator la un moment dat și în funcție de disponibilitatea firmei de curierat care livrează bunurile.
3
Expedierea, livrarea și recepția bunurilor
În momentul recepționarii bunurilor, cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact, și de a notifica transportatorul în legătură cu orice defecte. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună.
Orice reclamații privind eventuale defecte/vicii ale bunurilor trebuie aduse la cunoștință Operatorului în 24 de ore de la recepționarea lor. Operatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate bunurilor în timpul transportului, decât în situația în care cumpărătorul aduce la cunoștința Operatorului astfel de pagube la momentul recepționarii bunurilor.
De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către Cumpărător.
În ce magazin pot folosi opțiunea Reserve & Try?
Cât timp sunt rezervate produsele?
Câte produse pot să rezerv?
Cum anulez o rezervare?
Ce preț voi plăti pentru articolele rezervate?