Conform Ordonanței de Urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distantă, astfel cum sunt definite în lege, încheiate cu profesioniștii, consumatorul beneficiază de dreptul de retragere din contract în următoarele condiții:
a) Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din lege, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului potrivit art. 9 din lege. În acest sens, consumatorul trebuie să informeze operatorul despre aceasta prin trimiterea prin poștă a formularului de retragere/retur ce a fost pus la dispoziția cumpărătorului odată cu livrarea produselor sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: contact@toff.ro, care trebuie să conțină:
(1) Informații despre Cumpărător: numele și prenumele, telefon, contul bancar în care vor fi returnate sumele plătite, titularul de cont, etc.
(2) Informații despre comandă: numărul comenzii, modalitatea de plată, factura, produsul cumpărat, cantitatea etc.
b) Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care a fost livrat (incluzând elementele de protecție, etichetă, etc.), să fie complet (accesorii, etc.) și să nu prezinte deteriorări.
c) Produsul trebuie să nu fie folosit și accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea/returul nu poate avea loc.
d) Produsul trebuie să fie însoțit de factura fiscală, chitanță, și orice alte documente care au fost transmise cumpărătorului.
e) În cazul în care Cumpărătorul nu returnează produsele în ambalaje corespunzătoare către operator, sau dacă acestea se deteriorează din cauza manipulării eronate sau datorate ambalării cumpărătorului, operatorul va putea refuza procesarea returului.
f) Operatorul va rambursa, fară întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Rambursarea sumelor se face prin virarea acestora în contul indicat de cumpărător prin formularul de retragere, indiferent de metoda de plată folosită de Cumpărător la achiziționarea produselor. Operatorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării.
În cazul în care doriți returnarea produselor comandate de pe www.toff.ro, adresa poștală la care se vor restitui produsele este: S.C. TERMINAL FASHION S.R.L. Calea 13 Septembrie 90, sector 5, cod poștal 050726, București în atenția TERMINAL OF FASHION.
Dorința noastră este ca produsele pe care vi le oferim să fie în deplină concordanță cu nevoile dumneavoastră. În caz contrar, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se pot returna în 14 zile calendaristice de la primirea coletului: “Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fară întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile”. Denunțarea unilaterală a contractului în termenul de 14 zile se aplică doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavând această posibilitate.
Notificarea se va data, semna și trimite de către dvs. prin e-mail la adresa: contact@toff.ro. În situația menționată mai sus, clienții noștri pot returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat, fară să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură. În cazul în care produsul are semne de folosire și uzură, conform Ordonanței 34/2014: “Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor”.
S.C. TERMINAL FASHION S.R.L. se obliga să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificării trimise pe email la adresa mai sus menționată, completate de către client. În formularul de retur / notificarea scrisă se completează datele și contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivoca, prin orice metoda dorește: email, poștal, verbal etc.
Cheltuielile de expediție, în cazul returului, vor fi suportate conform Ordonanței 34/2014, de către consumator: “Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma înapoiată clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vânzător de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile inițiale de transport, dacă este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returnează suma integrală înapoi trebuie să fie într-o stare perfectă, fară urme de utilizare vizibile și cu certificatul de garanție în original.
Conform prevederii OUG 34/2014: „Utilizatorul final este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere”. Drept urmare, în cazul în care consumatorul returnează produsul într-o stare ce diminuează valoarea acestuia, comerciantului i se permite să scadă o parte din suma returnată clientului.
Produsele se vor returana la adresa punctului nostru de lucru din București, Sector 5, Calea 13 Septembrie nr. 90
Taxă retur București: 0 LEI
Taxă retur țară: 0 LEI
SCHIMBAREA PRODUSELOR
În cazul în care doriți să schimbați produsele, completați Formularul de Retur afișat pe site și o să vă contactăm în cel mai scurt timp.
Produsele se pot returna la adresa noastră din Calea 13 Septembrie nr. 90, Sector 5, București. În cazul în care doriți alte produse (modele sau mărimi) decât cele pe care le returnați vă putem ajuta în limita stocului real disponibil al depozitul nostru.
Taxele de transport sunt suportate de către operator, astfel că S.C. TERMINAL FASHION S.R.L (www.toff.ro) vă pune la dispoziție GRATUIT următoarele metode de livrare:
Prin curier, livrare în maxim 3 zile lucrătoare.
Schimb colet în București în maxim 3 zile lucrătoare.
Schimb colet în țară în maxim 3 zile lucrătoare.